søndag 12. juli 2009

LÆR DEG FOLKESKIKK, FOSNES HANSEN

Eg har sans for kulturoppropet mot Frp. Dette er ei viktig sak, og eg er heilt einig med dei som fryktar at ei FRP i regjering vil langt på veg rasere det kulturlivet vi kjenner i Norge i dag.

Men; etter å ha høyrt debatten mellom Erik Fosnes Hansen og Frp-nestleiar Per Arne Olsen vart eg både oppgitt og forbanna. Maken til idiotoppførsel frå Fosnes Hansen si side. Dersom han ikkje kan vise eit minimum av folkeskikk i ein slik debatt skadar han berre si eiga sak. Stadige avbrytingar av både programleiar og Olsen, og i tillegg ramle ned på barnehagenivå med å kaste papirfly på Olsen. Kor utruleg talentlaust kan det bli??

Denne saka er altfor viktig til at ein skal gje Frp den gåvepakka det er å sende Fosnes Hansen i krigen. Hadde faktisk forventa at han forstod at ein ikkje vinn debattar på denne måten.

Eg vil oppfordre kulturfolka mot Frp til å finne seg ein annan og meir sivilisert frontfigur, så aukar sjansane for å vinne denne debatten med fleire hundre prosent.

At ein blir forbanna på Frp forstår eg. Først serverer partileiar Jensen skuldingar om kameraderi osv. Deretter blir nestleiar Olsen sendt i krigen og i kjent Frp-stil fortel at det var ikkje sånn det skulle oppfattast og bla bla...

Men uansett kor forbanna ein blir; eit minimum av folkeskikk bør ein kunne forlange og det var desverre Fosnes Hansen langt unna denne gongen...

1 kommentar: